maanantai 20. syyskuuta 2010

Introduction: Witty Fox Arturo Tan Duro

Kuulin tuossa, että Allu oli käyny jotain läpisemässä täällä kuin se on söpö ja ihastuttava kerrassaan, niin päätin tulla tänne kertomaan miten nämä asiat oikeasti tässä pentulootassa menee. Ensinnäkin olin just kesken päikkäreiden, kun edellinen kuva otettiin, enkä ollu sillon just metsästysfiiliksissä. Tässä vasta todella huomasin kameran, sen jälkeen ihmisemolla ei ollukaan enää mitään toiveita saada musta kunnon kuvia, koska jahtasin kameraa, aina kun se koetti viedä sitä kauemmas.























Mutta sitten mun huomio kiinnittyi meidän tontille harhautuneeseen kettuun ja kuten kuvasta näette, olen tämän perheen ruan hankkia todellakin. Tuosta nukkuvasta siilistä tuolla taustalla on harvemmin apua sillä saralla.














Se kettu sai mitä tuli hakemaan, oli ihan kauhusta kankeena, kun hoksas minne se olikaan päätynyt!








































Ihmisemo joutu nappaamaan musta kiinni, että sai jotain tolkkua mun kiiltävistä karvoista, mutta tässä vaiheessa Allukin tuumas herätä ja osallistua kuvauksiin.














































Niin taisin unohtaa ihan selvittää tuosta mun nimestä, Allu on erityinen, kai se jotenkin sitä onkin, mutta mää oonki tän perheen oikee terrieri, tuon ruan ja ärisen ja silleen. Mun nimi on Kovis Artturi ja kaikkihan sen nyt on tietenki jo tajunnukin, Turo lyhykäsesti. Tässä mä haistelen vielä sen ketun jälkiä.























Ja vaikka tuo Veikka nyt sattuu olemaankin isompi tällä hetkellä, niin voin vakuuttaa, etten kyllä paljon sitä oo jäljessä ja otan kovasti koko ajan kiinni, tällä viisiin se sujuu!






















Niin, ettei ainakaan tarttee luulla, että ketään ois täällä jotain toista huonompi tai jotain!























Turo sanoo oman nimensä:

3 kommenttia:

  1. Huippuja juttuja =) Hyvin osaavat veljekset itsensä esitellä! Ovat jo niin kasvaneet viikossa, niin tiitterän näkösiä kavereita. Niin...kumpikas se sitten teille jääkään..

    VastaaPoista
  2. Heh, näin opettajana on pakko todeta, että pientä r-virheisyyttä on tuossa lapsenlapsenne puheessa vielä:)
    IHANA TURO!

    VastaaPoista