perjantai 24. syyskuuta 2010

Näyttelyitä

Olen hiljaa mielessäni ajatellut, tai no kyllä Esakin jo tietää, mutta en ole täällä blogissa siitä maininnut. Tai sitten olen, joskus kauan sitten. No mutta olin siis ajatellut, että voitaisiin käydä messarissa pyörähtämässä kehässä. Foxyn kanssa ainakin, mutta Lisakin olisi kiva ilmoittaa. Lauantaina varmaankin vain. Toinen päivä pyhitettäisiin vierasteluille. Alunperin olin miettinyt agilitykisoja samalle viikonlopulle, mutta sagin sivuilla olikin aikoinaan merkitty väärin kisat perjantaille tai jonnekin tuonne messari vkl:n tienoville, eikä niitä siis olekaan.

Tulee vain käsittämättömän kalliiksi ilmoittaa useampaa kuin yhtä koiraa (puhumattakaan kahdesta päivästä!) tai ilmoittautua 4.10. jälkeen, joten 100€ uhraus on kyllä aika lailla maksimi. Ellei vähän liikaa sekin. Joten mietiskelen vielä, pääseekö Lisa sittenkään kehään. Toisaalta, kannattaako ollenkaan ruokkia tulta noilla törkeän korkeilla hinnoilla - ehkä me vaan käytäisiin kehän laidalla. Näin kirjoitettuna tuo summa alkaa kuulostaa itseasiassa niin järkyttävän suurelta, että enpä tiedä.... :P No mutta ainakin me tultaisiin katsomaan. Nassikkakin, olipa se nyt sitten valkoinen tai trikki -sellainen, on jo saanut 3kk rokotukset ja senkin saattaisi uskaltaa ottaa mukaan katsomaan ihan oikeasti isoa hälinää :)

Perjantaina tuomarina olisi Harry Tast, joka Foxyn nuoruusvuosina tykkäsi siitä kovasti, mittasi sen hilkusti alle 35, mutta tuumasi, että hännänkiinnitys oli väärä ja nakkasi meille Eh:n. Eri messarissa olisi ihan hyvä saavutut ja sitä oltaisiin menossa hakemaan. Ja olisi samalla kätevä todeta, mitä Tast pitäisi Foxysta tai Lisasta nykyään, sillä Tammi Näyttelyyn Kajaaniin on näillä näkymin merkitty sama tuomari.

Pennut kasvaa, siirsin ne Rommin häkkiin ja laitoin pesäksi Lisan kopan. :) Osasivat heti ensikerran siinä herättyään kömpiä paperille pissille. :) Niin fiksuja poikia täällä asuu!

Ruokatauolla

3 kommenttia:

  1. Ihania vauvoja!

    Muistaakseni Messariin ei saa viedä turistikoiria ollenkaan :(

    VastaaPoista
  2. No se on kyllä varmaan ihan totta, ei tullut edes mieleen. :P Sitten pitääkin miettiä uudestaan miten tehdään...

    VastaaPoista
  3. Mua alkoi naurattamaan, jotenkin olin mun yhden keskustelupalstan nimen laittanut tuohon kommenttiin :D No, kotisivut paljastivat kuka olin :D

    VastaaPoista